fot. © www.planarstudio.pl
ZNAMY GRUPY SOCCERARENA CUP!
4 stycznia 2017, 22:53 | Kategoria: Inne rozgrywki | Źródło: inf.własna | dodał: roberto | komentarze:
UDAŁO SIĘ! 8 stycznia na SoccerArenie pojawi się 60 drużyn z 20 polskich miast. Od Zabrza, przez Szczecin po Lublin, aż do stolicy. Szykują się fantastyczne emocje!
Zacznijmy od najważniejszego, czyli terminarza. Wszystkie zespoły zostały podzielone na 12 pięcio-drużynowych grup. Cztery zostaną rozegrane w godzinach 9:00-12:00, kolejne cztery między 12:00 a 15:00, a ostatnie cztery od 15:00 do 18:00. Do dalszej fazy awansują po dwie najlepsze ekipy z każdej stawki. Od 18:00 zaczniemy fazę play-off, gdzie nie będzie już zmiłuj – przegrywający odpadnie. Wszystkie mecze będą trwały 15 minut. Podział grup znajdziecie na obrazku głównym.
Dokładna rozpiska kto z kim i o której jest TUTAJ. Postaramy się również w miarę możliwości wrzucać wyniki na żywo, ale przy tylu zespołach, może to być karkołomne zadanie, jakkolwiek spróbujemy się go podjąć.
Co do samej imprezy – prosimy, by na obiekcie zameldować się przynajmniej 30-35 minut wcześniej. Pierwsze boisko będzie wolne i właśnie tam znajdzie się nasze stanowisko organizatorskie. Należy się tam udać, zaanonsować swoją obecność, a wówczas dostaniecie kluczyk do szatni. W szatniach będą przebywały po dwie drużyny, więc bardzo prosimy, by kluczyki po każdej wizycie wracały na stolik organizatorski, by były w jednym miejscu. Na terenie obiektu będzie dla Was darmowa woda z dystrybutorów, a czynny będzie również odpłatnie punkt gastronomiczny. Do tego będziecie mogli w chwilach przerw od spotkań pograć sobie w piłkarzyki (będą przygotowane dwa stoły), jak również będzie możliwość rywalizacji na boiskach 2 na 2 i 1 na 1. Są też trybuny, gdzie wygodnie będziecie mogli oglądać pozostałe spotkania. A czas na SoccerArenie umili Wam spiker. Nie zabraknie również zdjęć drużynowych oraz z poszczególnych spotkań, a po zakończeniu zmagań pojawi się także materiał video. Atrakcji będzie zresztą więcej i każdy kto przyjedzie – nie będzie zawiedziony!
Ok, co do regulaminu, to najważniejsze punkty zawarliśmy poniżej. Jeżeli macie do niego jakiekolwiek uwagi, to piszcie – nie jesteśmy hermetyczni, nie zamykamy się na wskazówki, więc w razie co dajcie znać, jeśli wydaje Wam się, że inne rozwiązania byłyby lepsze.
SKRÓCONY REGULAMIN SOCCERARENA CUP 2017
- zawody odbędą się w niedzielę 8 stycznia na obiekcie SoccerArena, ul. Annopol 24B
- drużyny zostały podzielone na 12 grup po 5 zespołów. Z każdej grupy wyjdą 2 najlepsze ekipy.
- zespół może się składać z maksymalnie 10 zawodników
- wszystkie mecze będą trwały 15 minut (zarówno grupowe, jak i w fazie play-off)
- gramy w systemie 4 + bramkarz
- zmiany hokejowe, przeprowadzane są w strefie zmian
- niedozwolone są wślizgi w pobliżu zawodnika! Każdy taki wślizg, gdzie odległość do zawodnika jest mniejsza niż 3 metry, skutkuje rzutem wolnym bezpośrednim! Dozwolone są wślizgi ratunkowe, np. wybicie piłki sprzed bramki lub zmierzającej na aut.
- auty wykonujemy nogą z linii lub zza linii. UWAGA! Piłka musi stać, nie może być w ruchu!
- nie można zdobyć gola strzałem bezpośrednio z autu
- aut bramkowy golkiper wykonuje podaniem piłki z ręki
- obowiązuje zakaz gry we wkrętach (dopuszczalne obuwie: lanki, turfy)
- nie obowiązuje przepis o spalonym
- stosuje się następujące kary: wykluczenie zawodnika z gry na 2 minuty (żółta kartka) lub 5 minut (czerwona kartka). W przypadku drugiej żółtej kartki dla jednego gracza, drużyna gra 5 minut w osłabieniu.
- jeżeli dana drużyna gra w osłabieniu i traci bramkę – zawodnik ukarany nie wraca do gry!
- zawodnik ukarany bezpośrednią czerwoną kartką musi pauzować w następnym spotkaniu (jednym lub więcej – w zależności od charakteru popełnionego przewinienia)
- jeżeli karę 2 minut otrzymał bramkarz, dozwolone jest, by w jego miejsce boisko opuścił zawodnik z pola. Zasada te nie obowiązuje przy karze 5 minut.
- w przypadku zakończenia meczu wynikiem remisowym w fazie play-off następuje seria rzutów karnych po 3.
- w fazie grupowej kolejność w tabeli ustala się według liczby zdobytych punktów.
- w przypadku uzyskania równej liczby punktów przez dwie drużyny, o zajętym miejscu decyduje kolejno:
- Wynik bezpośredniego spotkania
- Korzystniejsza różnica bramek ze wszystkich spotkań
- Większa liczba strzelonych bramek
- Wynik spotkania z następną drużyną w tabeli lub kolejną
- rzuty karne między zainteresowanymi
- W przypadku uzyskania równej liczby punktów przez trzy drużyny lub więcej drużyn, o zajętym miejscu decyduje kolejno:
- Mała tabela zawierająca wyniki bezpośrednich spotkań pomiędzy zainteresowanymi drużynami
- Korzystniejsza różnica bramek ze wszystkich spotkań
- Większa liczba strzelonych bramek
- Wynik spotkania z następną drużyną w tabeli, nie ujętą w małej tabeli
- Rzuty karne między zainteresowanymi zespołami
- W przypadku nagannego zachowania zespół może zostać zdyskwalifikowany z rozgrywek, bez możliwości zwrotu wpisowego. Walkower oznacza przegraną 0:5. Powodem dyskwalifikacji drużyny może być również rażąco niesportowe zachowanie zawodnika, trenera lub kibiców danego zespołu.
Organizator zapewnia wyłącznie doraźną pomoc przy urazach powstałych w czasie gry (opatrzenie otarć, dezynfekcja ran, zabezpieczenie ran - plaster, bandaż), natomiast nie ponosi odpowiedzialności prawnej za udział w rozgrywkach osób chorych i wynikające z tego powodu wypadki oraz skutki wypadków w czasie gry każdego z zawodników.
Wszystko jasne? Mamy nadzieję! Pamiętajcie, że jeśli nie dacie rady dotrzeć na halę z jakichkolwiek powodów lub będziecie mieli problem z dojazdem, to NAPISZCIE lub ZADZWOŃCIE (609-021-030 lub 501-162-400) do nas. Uszanujmy czas innych!
Dołączajcie też do naszego wydarzenia na FB - TUTAJ, na którym będziemy informowali kto awansował z danej grupy i jak przebiega turniej. Zapraszajcie do wydarzenia znajomych, by było nas jak najwięcej!
Walczycie o 3 vouchery do sklepu R-GOL o wartości 2500, 1000 i 500 PLN! Nie zabraknie także okazałych pucharów, statuetek i medali!
Wszystkim życzymy powodzenia, byście w zdrowiu wrócili po turnieju do domu i już nie mogli się doczekać drugiej edycji. DO ZOBACZENIA!