fot. © www.planarstudio.pl

Siódma odsłona Nocnej Ligi w liczbach i nie tylko!

30 grudnia 2020, 15:40  |  Kategoria: Ogólna  |  Źródło: inf.własna  |   dodał: roberto  |  komentarze:

Nieuchronnie zbliża się koniec absolutnie wyjątkowego roku. A to powoduje, że tradycyjnie już przygotowaliśmy dla Was podsumowanie ostatnich dwunastu miesięcy.

Artykuł podzieliliśmy jak zwykle na cztery segmenty – strona www, profil facebookowy, kanał na portalu YT i ogólne podsumowanie. Jak zwykle znajdziecie dużo cyferek i liczb, które w wielu miejscach mocno nam podskoczyły. To cieszy, zwłaszcza że w ostatnim czasie choćby na YouTube pojawiło się sporo nowego kontentu i rywalizacja o widza jest trudna. Ale robimy co możemy, by to co związane z NLH było ciekawe i warte polecenia. Czy to się udaje - w dużej mierze musicie ocenić sami. Przechodzimy jednak do sedna.

Zaczynamy od odsłon na stronie naszego serwisu WWW. Tendencja jest taka, że w trakcie jednego dnia meczowego średnio odwiedza nas 500-600 unikatowych osób, którzy łącznie kreują blisko 10 tysięcy wyświetleń! Ta świadomość bardzo motywuje i zachęca nas, by codziennie wrzucać tutaj coś nowego i interesującego. Dlatego nie dziwcie się też czasami, że z publikacją niektórych artykułów celowo zwlekamy. Tylko w ten sposób jesteśmy w stanie sprawić, iż będziecie tutaj codziennie zaglądali w poszukiwaniu konkretnej treści. Tak to (nie)stety działa.

Dokładne liczby traktujące od początku istnienia serwisu, czyli od 12 listopada 2013 roku są takie:

  • Odsłon: 2 787 385 (rok temu: 2 363 800) strzałka423 585

  • Unikalnych użytkowników: 106 104 (rok temu: 88 982) strzałka17 122

  • Średni czas trwania sesji jednego użytkownika: 4:52 (rok temu: 4:58) strzałka0,06

Najczęściej odwiedzają nas osoby w wieku 25-34 (33,5%), następnie 18-24 (27,5%). Korzystacie przy tym głównie z telefonów komórkowych (76%), następnie z komputerów stacjonarnych (22%) i później z tabletów (1%). Wszystkie dane za Google Analytics.

Przechodzimy do Facebooka. Wystartował on 18 czerwca 2013 roku, czyli ma już ponad siedem lat. W tym momencie dysponujemy 6725 polubieniami (wzrost o 361 w porównaniu z analogicznym okresem rok temu). 85% fanpejdża tworzą mężczyźni, a 15% kobiety (w poprzednim roku: 86% - 14%). Znakomita większość z nich mieszka w Polsce (6475), potem w Wielkiej Brytanii (82), a następnie w Niemczech (35).

Pamiętajcie, że Wy również możecie przyczynić się do poprawy naszych fejsbukowych osiągnięć. Pod liczbą polubień znajdziecie opcję "Zaproś znajomych" - później wystarczy tylko kliknąć na właściwe nazwiska albo "zaznaczyć wszystkich" i gotowe. Będziemy wdzięczni za wykorzystanie tej możliwości, zwłaszcza jeśli wiecie, że Wasi koledzy interesują się piłką halową lub też grają w naszej lidze, a nie mają świadomości, iż taki profil istnieje. Pamiętajcie też, by użyć opcji "ustawienia obserwowania" i zaznaczyć tam "ulubione". Dzięki temu ilekroć gdy coś wrzucimy na FB, pojawi się to w Waszych powiadomieniach.

A jak sprawy mają się na naszym kanale w serwisie youtube.com? Pierwszy filmik wrzuciliśmy tam 30 listopada 2012 roku. Obecnie jest ich już 476. A jak wyglądają statystyki?

  • Wyświetleń: 689 914! (rok temu: 500 062) strzałka189 852

  • Subskrybentów: 2745! (rok temu: 1350) strzałka1395

  • Najczęściej oglądany materiał: Turbokozak z Krzyśkiem Włodygą - 53 941

Na drugim miejscu pod względem oglądalności jest obecnie Turbokozak z Damianem Kozickim - 52 208. Film z Damianem ma także najwięcej pozytywnych ocen ze wszystkich naszych materiałów video - aż 251. Na trzecim miejscu znajduje się Turbokozak z Mateuszem Antoniakiem - 33 647.

Nikogo też nie zdziwi, że na kanale YT najczęściej oglądają nas mężczyźni, którzy stanowią 94,9% ogółu a kobiety 5,1%. Mamy też statystyki gdzie nas oglądacie – wygrywa Polska (96%), a potem Wielka Brytania (0,3%), Niemcy (0,2) i Holandia (0,1). Jeśli chodzi o wiek oglądających, to tutaj najwięcej jest osób w przedziale 18-24 (48,4%), potem 25-34 (40,5%), a następnie 35-44 (6,4%).

Jeżeli i w tym miejscu nie chcecie niczego przegapić, to wystarczy, że wejdziecie na nasz kanał (http://www.youtube.com/user/NocnaLigaHalowa?sub_confirmation=1) i od razu pojawi Wam się informacja o możliwości subskrypcji. Nie zapomnijcie również o dzwoneczku - dzięki niemu będziecie otrzymywali powiadomienia, gdy tylko wrzucimy nowy film na kanał lub rozpoczniemy transmisję na żywo.

I tutaj warto na chwilę się zatrzymać. Statystyki mówią bowiem, że nasze materiały ogląda bardzo dużo osób które nie mają zasubskrybowanego kanału. Przedstawiamy Wam graficznie jak to wyglądało choćby podczas relacji live 3.kolejki pierwszej ligi.

Co więcej - bardzo niekorzystnie wyglądają także ogólne liczby pod tym względem. Wiecie, że widzowie bez subskrypcji wykreowali łącznie 86% wyświetleń całego kanału?! Jesteśmy wręcz zaskoczeni tym wynikiem i mamy nadzieję, że z każdym miesiącem będzie się on zmieniał na korzyść widzów z subskrypcją.

Podsumowując powyższe warto zauważyć, że cyferki mogłyby być jeszcze lepsze, ale niestety po raz pierwszy od wielu lat nie zorganizowaliśmy turnieju przed ligą. To odebrało nam sporo wyświetleń i nie tylko, bo wzorem poprzedniej edycji mieliśmy chęć stransmitowania fazy finałowej. Mamy nadzieję, że za rok ta impreza odbędzie się już zgodnie z planem, tym bardziej że stanowiła ważną część naszego organizacyjnego budżetu.

Z rzeczy mniej matematycznych, to w tym roku trzeci raz w historii wzięliśmy udział w Pucharze Polski. Niestety znów odpadliśmy na podobnym etapie co sezon wcześniej - po pokonaniu aż 10:0 Okręgowej Izby Radców Prawnych, niestety ulegliśmy juniorom Delty Warszawa 3:4. Trzeba jednak uczciwie przyznać, że rywal był lepszy, my obudziliśmy się dopiero w końcówce i nie starczyło czasu na wyrównanie (przegrywaliśmy już 1:4). W dodatku przed meczem znowu napotkaliśmy problemy kadrowe, praktycznie nie mieliśmy nominalnych środkowych obrońców i źle się to dla nas skończyło. Ale to nie zmienia faktu, że w sierpniu 2021 podejmiemy kolejną próbę.

A następne podsumowanie oczywiście za rok. Żeby liczby były jeszcze lepsze, pamiętajcie że sekret tkwi w małych rzeczach. Każde polubienie posta na FB, nawet nietraktującego o Waszej drużynie, to zawsze szansa, że ktoś zobaczy nasz profil, polubi i może będzie zainteresowany grą. Przypominamy też, że jeśli oglądacie coś na naszym kanale, to starajcie się NIE PRZEWIJAĆ reklam. Podobnie jak w serwisie, w którym się obecnie znajdujecie, apelujemy o WYŁĄCZENIE możliwości blokowania reklam (stronę Nocnej Ligi można łatwo dodać do wyjątków). To są właśnie te detale ;) które pomagają w rozwoju rozgrywek. Z góry dziękujemy!

Komentarze użytkowników: